Карантин?
А ми не граємось -
самостійності
навчаємось!
Українська мова
Сьогодні ми будемо
вивчати тему: Уживання слів – назв дій.
Але спочатку давай
згадаємо!
Коли ти говориш, ти вимовляєш – слова!
Слова можуть називати предмети - ручка, парта, хлопчик, дівчинка, песик, котик.
Це – іменники! До таких слів ми ставимо питання: хто? що?
Слова можуть називати ознаки предметів (за кольором, розміром, формою, матеріалом, запахом, смаком)!
Це – прикметники! До таких слів ми ставимо питання: який? яка? яке? які?
Слова можуть називати дії предметів – ходить, говорить, співає,
мовчить.
Це – дієслова! До таких слів ми ставимо питання: що робить? що робив? що
буде робити?
Перегляньте відео
Сьогодні ми будемо говорити про дієслова!
А зараз ми починаємо працювати за новою темою!
Слова – назви дій можуть бути багатозначними! (мають багато значень)
Попрацюй з
підручником – с. 61 вправа 1 (знизу).
- У реченнях
повторюється слово – іде.
- Що означає це слово
у кожному реченні?
- Поясни його
значення, скориставшись словами з довідки.
Наприклад: Іде вистава. Слово іде в цьому реченні означає, що вистава
відбувається.
Слова – назви дій можуть бути омонімами!
( звучать і пишуться однаково, але мають різне значення)
Попрацюй з підручником -
с.62 вправа 2.
-
Прочитай
речення.
-
Ти бачиш
виділені, однаково написані слова.
Але схожі за написом слова мають різне
значення.
-
У яких
реченнях виділене слово називає
предмет,
а в яких – дію?
Слова – назви дій можуть бути
в прямому і переносному значенні.
Попрацюй з підручником – с.62 вправа 3
-
Прочитай
вірш.
-
Знайди слова
– назви дій.
-
Які слова –
назви дій ужито в прямому значенні?
-
Які слова –
назви дій ужито в переносному значенні?
Відпочинь!
Слова – назви дій можуть бути близькі
за значенням (це синоніми):
Попрацюй з підручником – с.62 вправа 5.
-
Прочитай
речення.
-
У кожному
реченні в дужках
ти бачиш кілька слів - назв дій.
-
Подумай, яке
з них найбільш підходить за змістом до поданого речення?
-
Для цього
уважно прочитай речення від початку до кінця.
-
Спиши речення, добираючи найбільш влучне слово з дужок.
Попрацюй з підручником! с.63 вправа 6.
-
Прочитай
вірш.
-
Знайди слова
– назви
предметів і слова – назви дій цих предметів
-
Запиши ці слова парами. Дивись на зразок у
підручнику.
Попрацюй з підручником. С.63
вправа 7.
-
Придивись до
кожного сонечка.
-
Прочитай
слова у довідці!
-
Склади
речення про почуття, які передав на малюнках художник.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.