понеділок, 23 березня 2020 р.


Карантин?
А ми не граємось - 
самостійності навчаємось!

Українська мова

Сьогодні ми будемо вивчати тему:  Уживання слів – назв дій.

Але спочатку давай згадаємо!

Коли  ти  говориш, ти  вимовляєш – слова!

Слова  можуть  називати  предмети -  ручка,  парта,  хлопчик,  дівчинка,  песик,  котик.
Це – іменники!  До таких  слів ми  ставимо  питання: хто? що?

Слова можуть називати ознаки предметів (за кольором, розміром, формою, матеріалом, запахом, смаком)!
Це – прикметники! До таких слів ми ставимо питання: який? яка? яке? які?

Слова  можуть  називати  дії  предметів – ходить, говорить, співає, мовчить.
Це  – дієслова!  До таких  слів  ми  ставимо питання: що робить?  що робив?  що буде робити?

Перегляньте відео


Сьогодні ми будемо говорити про дієслова!


Це ви  вже, сподіваюсь, знаєте.

А зараз ми починаємо працювати за новою темою!

Слова – назви дій можуть бути багатозначними! (мають багато значень)

Попрацюй з підручником – с. 61 вправа 1 (знизу).
-  У реченнях повторюється слово – іде.
-  Що означає це слово у кожному реченні?
-  Поясни його значення, скориставшись словами з довідки.

Наприклад: Іде вистава. Слово іде в цьому реченні означає, що вистава відбувається.  

Слова – назви дій можуть бути омонімами! ( звучать і пишуться однаково, але мають різне значення)

Попрацюй з підручником -  с.62 вправа 2.
-         Прочитай речення.
-         Ти бачиш виділені, однаково написані слова. 
Але схожі за написом слова мають різне значення.
-         У яких реченнях виділене слово називає предмет, 
а в яких – дію?

Слова – назви дій можуть бути в прямому і переносному значенні.

Попрацюй з підручником – с.62 вправа 3
-         Прочитай вірш.
-         Знайди слова – назви дій.
-         Які слова – назви дій ужито в прямому значенні?
-         Які слова – назви дій ужито в переносному значенні?

Відпочинь!

Продовжуємо! 
Слова – назви дій можуть бути близькі за значенням (це синоніми):

Попрацюй з підручником – с.62 вправа 5.
-         Прочитай речення.
-         У кожному реченні в дужках 
          ти бачиш  кілька слів - назв дій.
-         Подумай, яке з них найбільш  підходить за змістом до поданого речення?
-         Для цього уважно прочитай речення від початку до кінця.
-         Спиши речення, добираючи найбільш влучне слово з дужок.

Попрацюй з підручником!  с.63 вправа 6.
-         Прочитай вірш.
-         Знайди слова – назви предметів  і слова – назви дій цих предметів
-         Запиши ці слова парами. Дивись на зразок у підручнику.

Попрацюй з підручником. С.63 вправа 7.
-         Придивись до кожного сонечка.
-         Прочитай слова у довідці!
-         Склади речення про почуття, які передав на малюнках художник.

 Сподіваюсь,  ти виконав всі завдання!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.