понеділок, 23 березня 2020 р.

Математика. Таблиця множення на 4

Математика

1. Переглянь відео і ти дізнаєшся тему нашого заняття.


2. А зараз будь уважний!
Складаємо і запам'ятовуємо таблицю множення  числа 4



3. Вивчи таблицю множення числа 4  у підручнику на с.116  або у "Помічнику"

4. Розв'яжи приклади с.116  № 704

5. Згадай порядок дій 
у прикладах з дужками і без дужок



6. Розв'яжи приклади с.116  № 709

7. Виконай завдання  с.117  №705
- Спочатку визнач, яка довжина червоної     смужки у завданні?
- Далі подумай, що означає "у 2 рази           довший"?
- Довжину смужки  помнож на 2.
- Ти отримав результат довжини відрізка,     який тобі треба накреслити.
- Накресли цей відрізок.  ( 8см)

Відпочинь




8. Розв'язуємо задачі.

Задача №706
    4грн 
                                                
           4грн                             4грн                              4грн                      4грн

1 ябл. - 4 грн
4 ябл. - ? грн  (·)
 4 · 4 =...
Відповідь : вартість чотирьох яблук - .......грн.

Задача №708



Щук - 4 шт.

4

Карасів - ? у 3 рази  більше  ( · )

Всього - ? (+)

1)  4 · 3 = ...
2)  4 + ...  =....
Відповідь : рибалка упіймав всього ...  риб.


 Задача №710


 Глечиків  - 2



               
Кухлів  - ?  у 4 рази більше (· )

Всього - ? (+)

1) 2 · 4 = ....
2) 2 + ... = ...
Відповідь : майстриня розписала всього ... глечиків і кухлів.

Якщо ти втомився  просто послухай...


Давай зробимо підсумок:

- Чого ти сьогодні навчився?
- Що для тебе було важким?


Українська мова 

Сьогодні  ми будемо повторювати  тему:  Уживання слів – назв дій.

Але спочатку давай знову згадаємо!

Коли ти говориш, ти вимовляєш – слова!

Слова можуть називати предмети -  ручка, парта, хлопчик, дівчинка, песик, котик.
Це – іменники! До таких слів ми ставимо питання: хто? що?

Слова можуть називати ознаки предметів (за кольором, розміром, формою, матеріалом, запахом, смаком)!
Це – прикметники! До таких слів ми ставимо питання: який? яка? яке? які?

Слова можуть називати дії предметів – ходить, говорить, співає, мовчить.
Це – дієслова! До таких слів ми ставимо питання: що робить? що робив? що буде робити?



Увага!
А зараз ми починаємо працювати за новою темою!

Слова – назви дій можуть бути багатозначними! (мають багато значень)

Повтори вправу 1 на с. 61 (знизу).

У реченнях повторюється слово – іде.
Це слово може мати  кілька  значень: відбувається, настає, крапає, їде.

Слова – назви дій можуть бути омонімами! ( звучать і пишуться однаково, але мають різне значення)

Згадай вправу 2 на  с.62.

Слово шию у першому реченні  і слово  шию  у другому  реченні  однаково звучать, але мають різне  значення  - це  омоніми!

Слова – назви дій можуть бути в прямому і переносному значенні.
Згадай  вправу 3 на с.62
-        В прямому значенні там використано слова – соловейко  лежить,  п’є, застудився.
-        В переносному значенні  використано слова – груша  плаче,  слива  плаче, дощик  заходився,  

Слова – назви дій можуть бути близькі за значенням (це синоніми):
с.62 вправа 5  нагадає тобі, що слова  -  йде, накрапає, періщить – це слова близькі  за  значенням.
Але  завжди  треба  пам’ятати,  щоб  наше  мовлення  було  красивим  і  правильним,  треба  завжди  правильно  обирати   влучні  слова.

Саме  такий  талант  був  у  видатного  українського  поета,  художника  - Тараса  Григоровича  Шевченка. І сьогодні  ми  познайомимося  з  його  віршем « Світає…».
 Але  спочатку  відпочинь! Послухай  пісню Т. Шевченка «Зацвіла в долині» 



Попрацюй  з  підручником  с. 64

- Прочитай  вірш Т.Г.Шевченка «Світає..».
- Виконай  1 завдання після нього.
- Прочитай  вірш  ще один  раз.
- Виконай  2  і  3  завдання після  нього.


- Прочитай  вірш виразно  для  своєї  сім’ї.
Я сподіваюсь,  що  їм  сподобається  твоє читання.


Я  досліджую  світ
Тема. Моє рідне  місто. Я мандрую  вулицями  рідного  міста.


       Ознайомся  з інформацією у  підручнику  на с. 52-54.
   
 -  Якщо  ти  будеш  уважно  читати, ти дізнаєшся про вулиці  різних  міст, про  те, як вони  з'являлися, і  чому  так  називаються. 
      
 Ти дізнаєшся  про  споруди, які  є  у  містах  і  селах  нашої країни.
      
Ти  дізнаєшся  про площі  і  стадіони, де  відпочивають  мешканці  сіл  і  міст. Але  ця  інформація  буде  про  вулиці  інших міст. 

Для  тебе  ж  найцікавішою    має  бути  інформація  про  наше  рідне  місто, в якому  ти  народився і  мешкаєш. А,  можливо,  приїхав   з іншого місця  і  зараз  живеш  тут.  Ти,  мабуть, вже  добре  знаєш, як  і чому  це  місто  так називається?   А як називається  головна  площа і головна  вулиця  нашого міста? 
     
Тобі ж цікаво знати, на якій вулиці  ти  живеш  і  чому  вона  має  таку  назву?
  
 Отже  в  тебе  є  багато  запитань.  А  як  отримати  на  них  відповіді?  Де  знайти  інформацію?  Колись  ми  вже  на  ранковій  зустрічі  говорили,  звідки  дитина  може  отримати  потрібну  їй  інформацію.  Можливо,  це  буде  інформація  з  інтернету,  а можливо, ти  знайдеш  її  у  газетах  і  журналах.  А  ще  цікаво  було  б  поспілкуватися  з  батьками.  Що  вони можуть  розповісти  про місто  Лисичанськ?
     
 Тема  місяця,  якщо  ти  пам'ятаєш, "Ідеї. Винаходи. Винахідники".  Але,  перш.  ніж  щось  винайти,  треба  дослідити  те, що  є.  Отже  досліджуємо  місто  Лисичанськ.


     Хочеш вже  перевірити,  який  ти  дослідник,  спробуй  відповісти  на  першу  десятку  запитань:

1. Як  називається  країна  в  якій  ти  живеш?
2. Головне  місто  нашої  держави...
3. Головна  вулиця  цього  міста...
4. На  березі  якої  річки  знаходиться  столиця  нашої  держави?
5. Як  називається  місто, в якому  ти  мешкаєш?
6. Чому  воно  має  таку  назву?
7.  На  березі  якої  річки  воно розташоване?
8. Яку  назву  має  головна  вулиця  міста?
9. На  якій  вулиці  мешкаєш  ти?
10. Розкажи мамі  повну  адресу, за  якою  мешкає  вся  ваша  сім'я.

Сподіваюсь,  у  тебе  все  вийшло! 







Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.